انسان معاصر رویکرد امسال جشنواره عکس اردیبهشت هرمزگان

خبرگزاری شبستان: دبیر بخش عکس جشنواره فیلم و عکس هرمزگان، انسان معاصر را رویکرد امسال جشنواره عکس اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، حسام‌الدین انصاریان، امروز در نشست هم‌اندیشی برای هماهنگی بیشتر در برگزاری جشنواره نهم فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان، اظهار داشت: تلاش‌ها و مساعدت های هنرمندان هرمزگانی سبب شده است این جشنواره علاوه بر تداوم دارای رویه خوبی نیز در بخش عکس شود که خیلی‌ها کیفیت این جشنواره را در حد دوسالانه عکس ایران می‌بینند.
 

مهرداد امیرزاده، دبیر بخش فیلم جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان نیز در همین راستا با اشاره به روند برگزاری بخش فیلم در سال‌های قبل اظهار امیدواری کرد که این رویداد فرهنگی فرصتی برای گردهمایی هنردوستان و فرهنگ‌دوستان باشد.
 

وی در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر چرایی ملی شدن بخش فیلم این جشنواره و رقابت آثار تولید شده در هرمزگان با آثار استان‌های قوی‌تر در این حوزه ادامه داد: الگوی ما در ملی کردن بخش فیلم این جشنواره بخش عکس بوده است و در این راستا باید گفت که معتقدیم این امر می‌تواند به ارتقا سطح فیلمسازی در استان کمک کند.
 

به گفته این فعال هنری، انتظار داریم با ملی شدن این جشنواره در بخش فیلم تاثیرات خوبی را نیز شاهد باشیم.
 

احسان رضایی، یکی از فیلمسازان هرمزگانی نیز در ادامه با بیان اینکه سطح فیلمسازی در استان از برخی از استان‌ها پایین‌تر است گفت: بهتر است در دوره‌های آینده جشنواره، بخش فیلم‌های فیلمسازان ساکن و بومی به طور جداگانه برگزار شود تا شاهد بهتر دیده شدن این فیلم ها و شکل گیری رقابتی مناسب میان فیلم سازان باشیم.
 

به گفته وی، برخی از فیلم‌سازان هرمزگانی منتقد رویه ملی شدن جشنواره فیلم اردیبهشت هستند.

 

در این نشست علاوه بر هنردوستان، معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان نیز حضور داشت.
 

نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان که مهلت ارسال آثار به آن تا 25 فروردین 93 است، طی 28 اردیبهشت ماه در بخش نهایی برگزار و 31 اردیبهشت برگزیده‌های خود را خواهد شناخت.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 353804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha