تحقق شعار سال نیازمندعزم عمومی و مدیریت جهادی است

خبرگزاری شبستان:خطیب جمعه خرم آباد نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری را محصول نامگذاری 10 سال گذشته خواند و گفت: تحقق شعار سال نیازمندعزم عمومی و مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز(1فروردین) در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری چراغ راه است.


وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای تحقق دغدغه های رهبر معظم انقلاب، افزود: تحقق شعار امسال نیازمند عزم عمومی و مدیریت جهادی است.


آمیخته شدن اقتصاد با فرهنگ در شعار امسال تامین کننده دنیا و آخرت مردم است


حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال 1393 را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند، اظهار داشت: آمیخته شدن اقتصاد با فرهنگ تامین کننده دنیا و آخرت مردم است.


وی با بیان اینکه فلسفه حکومت نیز حفظ معیشت مردم و دیانت مردم است، افزود: با تحقق این شعار برای حفظ دین و دنیای مردم تلاش می شود.


خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری است،عنوان کرد: معنی این تاکید رهبری این است که تحقق شعار امسال با عزم ملی و تلاش مسئولان امکان پذیر است.


حجت الاسلام میرعمادی تاکید کرد: مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا بتوانند اهداف نظام را محقق کنند.


فرهنگ، حیات بخشیدن ابدی به جامعه است


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فرهنگ از دغدغه های مقام معظم رهبری است، ادامه داد: ارتقای فرهنگ، حیات بخشیدن ابدی به جامعه است.


وی با بیان اینکه برخی از رفتارهای برخی از فعالان فرهنگی به نوعی هنجارشکنی و ضد فرهنگ بوده است، افزود: تقویت فرهنگ باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سال 92 از جانب مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده بود، گفت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری محقق شد.


وی افزود:حضور دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 92 نیز از دیگر نمود های تحقق حماسه سیاسی بود.


حماسه اقتصادی با عزم ملی ومدیریت جهادی محقق می شود


حجت الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: حماسه اقتصادی نیز در سایه عزم ملی ومدیریت جهادی محقق می شود.


وی با بیان اینکه ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی نقشه راه است، افزود: انتظار می رود در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این حوزه برطرف شود.


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در سال 92، گام های خوبی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی برداشته شده است، اذعان داشت: در سال 93 بستر مناسب جهت جهش جمهوری اسلامی فراهم شده است.


وی با بیان اینکه امسال بستر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مناسبی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی و فرهنگی نیاز به برنامه بیشتری است.


حجت الاسلام میرعمادی با اذعان به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی مشهد نکات کلیدی را بیان کردند، افزود: این نکات به عنوان نقشه راه باید سرلوحه کار مردم و مسئولان قرار گیرد.


پایان پیام/

کد خبر 354327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha