مردم محور توسعه اقتصاد مقاومتی هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت همدان گفت: مردم و مسئولان باید با همت تمام بر تقویت اقتصاد مقاومتی بکوشند و خود محور این مهم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام سیدهاشم موسوی، امام جمعه موقت همدان ظهر امروز(1 فروردین) در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: مردم محور توسعه و تقویت اقتصادی هستند و اگر آحاد مختلف این جامعه نباشند این مهم امکان پذیر نیست.
 

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی رهبری در اقتصاد مقاومتی، افزود: نقطه نظراتی که در بیانات رهبری وجود دارد بسیار کارشناسانه است و ما باید تلاش کنیم که به خودمان متکی باشیم و با تکیه بر نیروهای داخلی اقتصاد کشور را فعال کنیم.
 

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی ، پایه ای برای توسعه همه جانبه کشور است و باید سرلوحه و اولویت کار برای همه ما، اجرای درست اقتصاد مقاومتی باشد.
 

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه امسال ایام نوروز با ایام فاطمیه متقارن شده است، اظهار کرد: فرهنگ و تفکر ناب فاطمی باید در ایام نوروز در متن زندگی افراد جامعه جلوه گر شود.
 

حجت الاسلام سیدموسوی خاطرنشان کرد: شادی های مورد قبول عرف در این ایام از نظر شرعی حرام نیست اما باید رفتار فردی و اجتماعی ما از نظر اخلاقی حریم ایام فاطمیه را حفظ کند.
 

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) در یکی از سخنان ارزشمند خود کمک و رسیدگی به حال محرومان و مستمندان را از بزرگترین علایق خود معرفی می کنند، پس رسیدگی به حال اقشار آسیب پذیر جامعه یکی از بهترین اعمال در ایام نوروز است.

وی افزود:امروز با توجه به شعار سال یعنی ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ باید تلاش کنیم تا اقتصادی توانمد داشته باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 354333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha