امور اقتصادی کشور باید براساس فرهنگ دینی بنا شود

خبرگزاری شبستان: نماینده استان یزد در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید امور اقتصادی کشور براساس فرهنگ دینی برنامه ریزی و اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت‌الله ابوالقاسم وافی نماینده استان یزد در مجلس خبرگان رهبری ، صبح امروز در بازدید از نمایشگاه حریم حوراء و طرح آرمش بهاری در جوار آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد ، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مسولان و مدیران باید امور اقتصادی کشور را بر اساس فرهنگ دینی برنامه ریزی نموده و به اجرا درآورند.


وی هجمه های دشمنان نظام و انقلاب را برای تهاجم به فرهنگ و اقتصاد یادآور شد و افزود: خداوند در قرآن کریم این وعده را داده است که اگر ملتی اهل تقوا باشند برکات آسمان و زمین بر آنها نازل خواهد شد.


آیت الله وافی با اشاره به تقارن شروع سال جدید با ایام فاطمیه اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه یک ابتکار مناسب برای تلفیق فضای فاطمیه و ایام نوروز است.


وی بر لزوم پاسداشت شعائر دینی و مذهبی در جامعه تاکید کرد و گفت: مناسبت های ملی وقتی ارزش پیدا می کند که در سایه دین و انقلاب قرار گیرد.


نماینده استان یزد در مجلس خبرگان رهبری نمایشگاه حریم حوراء را برنامه ای عظیم در جهت بزرگداشت شعائر دینی و مذهبی در جامعه دانست و افزود:این نمایشگاه خدمت بزرگ فرهنگی است که عشق به اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت فاطمه زهرا در آن نهفته است.


نماینده استان یزد در مجلس خبرگان رهبری در پایان از تلاش های اداره کل اوقاف در برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری و برپایی نمایشگاه فاطمیه امامزاده سید جعفر محمد (ع) تقدیر و تشکر کرد.


لازم به ذکر است، نمایشگاه حریم حوراء روایت کننده 20 واقعه تاریخی از زندگانی حضرت زهرا(س) می باشد که به مناسبت ایام فاطمیه تا 15 فروردین همه روزه از ساعت 18 الی 22 آماده بازدید علاقه مندان می باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 354865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha