آمریکایی هادر رسانه هایشان، بارها بن لادن را کشته اند و زنده کردند

رییس کمیسیون امنیت ملی درباره اخباری مبنی بر کشته شدن اسامه بن لادن در جمع خبرنگاران گفت: من نمی‌دانم این خبر تا چه اندازه دقیق است چون که آمریکایی‌ها بارها این خبر را اعلام کرده‌اند و این حرف جدیدی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی دوشنبه 12 اردیبهشت مجلس درباره اخباری مبنی بر کشته شدن اسامه بن لادن در جمع خبرنگاران گفت: من نمی‌دانم این خبر تا چه اندازه دقیق است چون که آمریکایی‌ها بارها این خبر را اعلام کرده‌اند و این حرف جدیدی نیست.

 

وی اظهار کرد: آمریکاییان به بهانه برخورد با عاملان حوادث 11 سپتامبر به افغانستان حمله کردند و الان 10 سال است که این کشور را اشغال کرده‌اند و اگر امروز می‌گویند که بن‌لادن را کشته‌اند باید به آنها گفت بعد از 10 سال کار مهمی نکرده‌اید.

 

بروجردی تصریح کرد: در حال حاضر 47 الی 48 کشور در افغانستان حضور نظامی دارند و آمریکاییان می‌خواهند قراردادی امنیتی با افغانستان ببندند اما با توجه به شناختی که از ملت مسلمان و غیور افغانستان داریم که این ملت اجازه اشغالگری به اتحاد جماهیر شوروی را ندادند قطعا اجازه اشغالگری به آمریکایی‌ها را نیز نخواهند داد و آن را نخواهند پذیرفت.

 

بروجردی در پاسخ به سؤالی که به غرامت عراق و آمریکا گفت: این میزان غرامت باید در گفت‌وگوهای دو طرف شکل گیرد و کسی اصل غرامت را نفی نمی‌کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 35493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha