امنیت و آسایش و ماندگاری مسافران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی استاندار گلستان گفت: امنیت و آسایش مسافران و در درجه بعدی ماندگاری آنها در استان بسیار مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی مرگدری، معاون برنامه ریزی استاندار گلستان در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: ارزان کردن سفرها، راهنمایی مسافران و استقبال خوب موجب افزایش حضور مسافران و گردشگران و ماندگاری آنها می شود.


وی افزود: وقتی همه با هم تلاش کنیم و مشکلات و نقاط ضعف را برطرف کنیم منشاء خدمت هستیم.


مرگدری ادامه داد: شما که در کمیته های 13 گانه ستاد مشغول فعالیت هستید پیشانی کار هستید و فعالیت های شما دیده می شود.


وی تصریح کرد: امنیت و آسایش مسافران و در درجه بعدی ماندگاری آنها در استان بسیار مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این بازدید گفت: فعالیت های 20 دستگاه اجرایی در قالب 13 کمیته موجب شد تا میزان ماندگاری مسافران از 2.5 شب به 3 شب برسد.


به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، وی افزود: در4 ورودی استان اطلاعات مسافران را دریافت می کنیم، با جمع آوری این اطلاعات دریافته شد که میزان حضور مسافران در 3 روز اخیر و با توجه به مساعد شدن آب و هوا در استان افزایش یافته است.


عباسی اذعان کرد: از مهمترین عوامل ماندگاری مسافران میزان و نوع خدمات و اخلاق محوری است که به صورت ویژه در دستور کار ستاد اجرایی خدمات سفر قرار گرفته است.


پایان پیام/

کد خبر 354945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha