مردم باید در زمان فاطمیه دوم نیز مانند فاطمیه اول حرمت داری کنند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم باید در زمان فاطمیه دوم نیز مانند فاطمیه اول حرمت داری کنند و مواظبت های همه جانبه را داشته باشند تا حرمت فاطمیه نگه داشته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در دومین جلسه گرامیداشت ایام فاطمیه در گلستان با اشاره به اینکه ماهیت جامعه ما دینی است، گفت: از آنجایی که مردم انقلاب کردند تا در جامعه احکام اسلامی پیاده شود لذا در ایام نوروز حرمت ایام عزادارای را حفظ می‌کنند و درجای خود به عزادارای هم خواهند پرداخت.


وی افزود: همانطوری که در فاطمیه اول مراسم عزادارای برگزارشد در فاطمیه دوم هم برنامه های عزادارای برگزار می شود چرا مردم ما حرمت اهل بیت (ع) رابرخود واجب می دانند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار داشت: فاطمیه دوم از (12 فروردین) شروع خواهد شد که مردم باید در زمان فاطمیه دوم هم مانند فاطمیه اول حرمت داری کنند و مواظبت های همه جانبه را داشته باشند تا حرمت فاطمیه نگه داشته شود.


وی افزود: هماهنگی های لازم با روحانیون، مداحان، هیئات مذهبی و مساجد انجام شده تا برنامه هایی در فاطمیه دوم داشته باشند و مساجد برای برگزاری مراسم فعال باشند و به همین منظور مبلغ در این ایام اعزام خواهیم داشت.


حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه شرایط خوبی در ایام فاطمیه در استان گلستان وجود دارد، اظهارداشت: در روز شهادت حضرت فاطمه (س) تجمع عزاداری در تمامی شهرها و روستاهای بزرگ استان خواهیم داشت که برخی از این شهرها در آن روز دسته روی خواهند داشت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، وی خاطرنشان کرد: در مناطق پررفت آمد و مسیرهایی که مسافران عبور می‌کنند ایستگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد و در این ایستگاهها روحانیون ما حضور خواهند و نسبت به مشاوره، گفتمان های دینی و مسائل شرعی مردم پاسخگو باشند.


گفتنی است، تهیه و توزیع بنر و اطلاع‌رسانی از صداوسیما جهت حضور مردم در مراسم از مصوبات این جلسه بود.


پایان پیام/

کد خبر 355119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha