انرژش هسته ای بهانه است، هدف دشمن نابودی هستی این کشور است

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: انرژی هسته ای بهانه ای برای دشمن است هدف اصلی آن ها نابودی هستی این کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی از اساتید حوزه و دانشگاه ،صبح امروز در سی و پنجمین سالگرد حماسه مردم یزد علیه رژیم ستم شاهی در دهم فروردین سال 57 در مسجد حظیره، پایگاه انقلاب اسلامی در این استان گفت: انرژی هسته ای تنها یک بهانه است که از سوی دشمنان مطرح می شود آن ها در اصل به دنبال هستی این کشور می باشند.


وی مغز جوانان این مرز و بوم را مهمترین عامل ترس و وحشت دشمنان از این کشور دانست و افزود: تنها نقطه مسلمان نشینی که در بر روی کره زمین می درخشد کشور ایران است.


راشد یزدی با بیان اینکه در گذشته شاهد فرار مغزها و نخبگان به سایر کشورها بوده ایم اظهار داشت: اکنون در حال صادر کردن این نخبگان هستیم به طوریکه تا کنون 200 هزار نخبه ایرانی به سایر کشورهای جهان صادر شده اند.


وی با اشاره به پیشرفت جوانان این کشور در علوم مختلف تصریح کرد:بنده به عنوان فردی مطلع در نظام آینده ای بسیار روشن را برای این انقلاب پیش بینی می کنم.


این استاد حوزه و دانشگاه افزود:وجود سلائق و دیدگاه های متفائت در اداره کشور امری طبیعی است و حتی در بیشتر موراد این اختلاف نظرها باعث استمرار این انقلاب شده است.


وی از مردم و پیشوا به عنوان دو رکن اساسی هر انقلاب از دیدگاه جامع شناسان یاد کرد و افزود:در انقلاب اسلامی این دو عامل دست به دست هم دادند و آن را به وجود آوردند و این پایداری و استمرار 35 ساله نیز ناشی از همین دو عامل است.


وی با بیان اینکه مردم کشور ما بهترین مردم جهان می باشند گفت:بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی همین مردم می باشند که در همه عرصه ها از این انقلاب حمایت نموده اند.


این روحانی از مردم به عنوان عامل حفظ انقلاب یاد کرد و گفت: حضور جوانا نی که نه انقلاب را درک کرده اند و نه جنگ را دیده اند در راهپیمایی ها و صحنه های مختلف دفاع از انقلاب بیانگر نقش مهم مردم در این کشور می باشد.


وی تصریح کرد:در زمان انقلاب جوانان از شور بالایی برخوردار بودند ولی اکنون جوانان از شعور بالاتر و شور کمتر بهره مند هستند.


راشد یزدی مهمترین وظیفه مسولین را خدمت به مردم دانست و گفت: همانطور که امام فرمودند مسولین باید نوکر مردم باشند.


وی تصریح کرد: خدمت به مردم باعث برانگیخته شدن حس لذت در درون انسان می شود.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به قیام 10 فروردین مردم یزد در سال 57 گفت:این قیام نه از لحاظ حجمی و نه از لحاظ کمی از سطح بالایی برخوردار نبود و تنها 4 شهید را تقدیم انقلاب نمود اما آن چیزی که سبب ماندگاری این قیام شد کیفیت و انعکاس بسیار خوب این قیام بود.


وی از این قیام به عنوان یکی از نیرودارترین حوادث انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: قیام 10 فروردین مردم یزد به روند وقوع انقلاب اسلامی سرعت بخشید.


راشد یزدی در پایان با اشاره به نقش سومین شهید محراب آیت الله صدوقی در قیام 10 فروردین مردم یزد گفت:این عالم برجسته به مانند موتور محرک این قیام عمل نمود و با پیگیری ها ایشان این حادثه در تاریخ ماندگار شد.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 355132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha