سوگواره یاس نبوی در 58 امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در 58 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام غلامعلی عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از اجرای طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با سراسر کشور در سطح 58 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.


وی افزود:طرح سوگواره یاس نبوی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) از 10 تا 15 فروردین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان به اجرا در خواهد آمد.


عادل در تشریح برنامه های ان طرح گفت: برپایی 18 غرفه مشاوره وقف، حرکت دسته های عزاداری در 34 امامزاده، قرائت زیارتنامه فدکیه در 56 امامزاده، و اطعام عزاداران فاطمی در روز شهادت آن حضرا در 29 امامزاده بخشی از برنامه های این طرح می باشد.


وی با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در 16 امامزاده استان گفت: همایش رهروان یا س نبوی نیز به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در 21 امامزاده برگزار می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد برپایی نمایشگاه فاطمیه حریم حوراء در جوار امامزاده سید جعفر محمد را از دیگر برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه در مساحت 2 هزار متر مربع روایت کننده 20 واقعه تاریخی از زندگانی حضرت زهرا (س) می باشد.


وی افزود:علاقه مندان می توانند تا 15 فروردین همه روزه از ساعت 18 الی 22 از این نمایشگاه بازدید نمایند.
 

پایان پیام/

کد خبر 355168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha