12 فروردین جشن تولد نظامی مبتنی بر تعالیم عالیه اسلامی است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد، از 12 فروردین به عنوان روز تولد نظامی مبتنی بر تعالیم عالیه اسلامی و حافظ رای و اراده ملت یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میر محمدی استاندار یزد، در پیامی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی آورده است: 12 فروردین به عنوان روز تولد نظامی مبتنی بر تعالیم عالیه اسلامی و حافظ رای و اراده ملت می باشد.

 

استاندار یزد در این پیام آورده است: دوازدهم فروردین ماه، یادآور حضور حماسی مردمی است که با مشارکت بیش از 98 درصدی خود، به نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از مبارزات خستگی ناپذیر ملت، رسمیت بخشیده و آرمان معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تحقق جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم، نه یک کلمه بیش را به واقعیتی بی بدیل در جهان معاصر مبدل ساختند.

 

روز جمهوری اسلامی، جشن تولد نظامی است مبتنی بر تعالیم عالیه اسلامی که حافظ رای و اراده ملت بوده و بعد از گذشت بیش از سه دهه، امروز الگویی از نظام مردم سالار دینی را ارائه کرده است.

 

نظامی که محوریت دین در آن نهادینه و آرای مردم محترم و مشارکت عمومی در تصمیم گیری های کلان و انتخاب‌های مهم، عملا محقق نموده و زمینه های شکوفایی استعدادهای نهفته انسان در پرتو توجه به ارزشهای اخلاقی و حفظ کرامت‌های انسانی فراهم ساخته است.

 

با پاسداشت این حماسه تاریخی و انوار روح بخش بی پایانش و گرامیداشت یاد شهیدان راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و ادای احترام نسبت به همه ایثارگریها و جانفشانی هایی که در راه استقرار، تثبیت و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی صورت گرفته، برای مردم شریف، فهیم و سرافراز که تداوم این راه عزت آفرین را آگاهانه و هوشمندانه رقم می‌زنند و با یادآوری مستمر آرمان ها و اهداف بلند انقلاب حیات انقلاب را تضمین و عدل و احسان را در نظام جهانی ترویج می نمایند توفیق و عزت بیشتر از درگاه قادر متعال مسئلت دارم و استمرار موفقیت های ایران اسلامی را در عرصه های مختلف تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری مد ظله العالی آرزومندم.

 

پایان پیام/

کد خبر 355313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha