خودکفایی در کشور با رشد فرهنگ و اقتصاد محقق می شود

خبرگزاری شبستان:مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: خودکفایی در کشور با رشد فرهنگ و اقتصاد محقق می شود.

حجت الاسلام رضا صادقی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: 718 بقعه متبرکه در استان وجود دارد که طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در 300 بقعه متبرکه استان اجرا شد.

 

وی افزود: نظارت مستقیم بر روند کار و امکان ارسال پیامکی نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم نسبت به فعالیت های طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه و اعلام لحظه به لحظه عملکرد وضعیت بقاع از جمله مهم ترین نقاط قوت برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در سال جاری بود.

 

حجت الاسلام صادقی، اضافه کرد: در طرح آرامش بهاری که با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و تقویت باورهای اعتقادی و دینی مردم برگزار شد، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل دینی و اعتقادی مردم نیز در قالب طرح خیمه های معرفت اجرا شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: در این طرح سعی کردیم با بهره گیری از اساتید و مبلغان مجرب و باتجربه فرهنگ قرآنی را در بیم مردم بویژه نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مقاومت جهادی" تصریح کرد: امیدوارم شاهد ایجاد تحولات اقتصادی در موقوفات و تحولات فرهنگی در بقاع متبرکه باشیم.

 

حجت الاسلام صادقی، افزود: رشد اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ضمن فرهنگ سازی و تعمیق و گسترش معارف دینی و اسلامی موجب خودکفایی کشور و پیشرفت آن خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: مسئولان و مرذم باید با وحدت و یکدلی به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند و با عزم ملی و مقاومت جهادی به دنیا نشان دهند که ملت ایران همیشه متکی به خودشان هستند و پیشرفت و توسعه کشور را با توکل بر خدا و همت و تلاش رقم می زنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 355566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha