برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی زندگی نامه نهج البلاغه در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد ایلام، از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی زندگی نامه نهج البلاغه در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام، صبح امروز(17 فروردین) با بیان این مطلب، به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: برای برگزاری این مسابقه کتابخوانی بیش از 5 هزار جلد از این کتاب در استان ایلام توزیع شده است.


وی، با بیان اینکه این کتابها به صورت رایگان در بین کانون های مساجد و دیگر مراکز فرهنگی استان توزیع می شود، افزود: این مسابقه کتابخوانی در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و تلاش جدی در راستای گسترش فرهنگ رفیع اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با نهج البلاغه برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام، یادآور شد: کتاب زندگی نامه نهج البلاغه از آثار غلام رضا حیدری ابهری بوده که در این کتاب ده ها موضوع مربوط به نهج البلاغه را در قالبی جذاب به مخاطبان ارایه و آنان را با یکی از مهم ترین کتاب های مسلمانان آشنا می سازد.


چراغی پور، با اشاره به ناگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: بدون شک یکی از عرصه های فرهنگی کتاب و کتابخوانی بوده که تلاش می شود در این زمینه برنامه های متنوع فرهنگی در سطح کانون های فرهنگی و هنری استان اجرای شود.


وی، با بیان اینکه این مسابقه کتابخوانی از 25 فروردین در استان کلید خواهد خورد، گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای دریافت کتاب و پاسخنامه تا 23 فروردین به کانون های مساجد استان مراجعه کنند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام، با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی این مسابقه همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در پایان به 13 نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 356104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha