برگزاری نمایشگاه 500 متری نقاشی کودکان به همت کانون های مساجد اردبیل

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: نمایشگاه 500 متری نقاشی کودکان همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، صبح امروز(20 فروردین) در جلسه هماهنگی هفته زن، اظهار داشت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، هفته زن و روز مادر به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه نقاشی 500 متری ویژه کودکان برگزار خواهد کرد.


وی، هدف از برگزاری این برنامه را کشف استعدادهای هنری اعضای کانون های مساجد و تشویق و ترغیب کودکان به فعالیت های هنری عنوان کرد و یادآور شد: انس کودکان با آموزه های دینی و مذهبی از مهمترین اهداف این طرح است.


این مقام مسئول، از چاپ 2000 هزار برگ طراحی شده برای نقاشی خبر داد و گفت: برگ‌های طراحی شده در بین اعضای کانون ها و دانش آموزان توزیع شده و تا آخر این ماه جمع آوری خواهد شد و آثار در نمایشگاه توانمندی های زنان استان که در محل نمایشگاه بین المللی استان اردبیل همزمان با هفته زن به نمایش گذاشته خواهد شد.


سقا، با بیان این که موضوعات نقاشی با عناوین مادران آسمانی، مسجد محله ما، من حجاب ام را دوست دارم و انس با قرآن و نماز است، افزود: این مسابقه بین سنین 7 تا 12 سال برگزار خواهد شد و به نفرات برتز پس از داوری جوایز ارزنده اهدا می شود.


وی، از مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: سعی کنیم در جهت منویات مقام معظم رهبری  شعار سال را محقق کنیم و این طرح را با مشارکت دستگاه فرهنگی استان برگزار خواهیم کرد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در پایان سخنان خود، تصریح کرد: این مسابقه در راستای برگزاری طرح ملی کوثر رسالت گرامیداشت ولادت و شهادت حضرت زهرا در استان اجرا خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 357076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha