بزرگترین رسالت ارتش حفظ وحدت و پیروی از راه ولایت است

خبرگزاری شبستان: رئیس عقیدتی سیاسی تی 128 پیاده کردستان، با اشاره به نقش موثر ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بزرگترین رسالت ارتش حفظ وحدت و پیروی از راه ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام خلیل عبداللهی، رئیس عقیدتی سیاسی تی 128 پیاده کردستان، به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: اگر ارتش به سمت ملت نمی آمد انقلاب به راحتی به پیروزی نمی رسید و رژیم شاه سرنگون نمی شد.


وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نگاهش به ارتش عمیق بود و ارتش را ارتش مردمی و وابسته به فرزندان این ملت می دانست، اظهار داشت: امروزه باید در نقش و خدمات ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیشتر کار شود و نباید اجازه داد حق آنها ضایع شود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی تی 128 پیاده کردستان، افزود: امروز بزرگترین رسالت ما حفظ وحدت و پیروی از راه رهبری و ولایت است این پیروی موجب می شود تا کشور از آسیب مصون بماند.

 

حجت الاسلام عبداللهی، تصریح کرد: امروز ما می بینیم در کشورهای همسایه ارتش با مردم چگونه رفتار می کند در حالیکه ارتش ما از پیش از انقلاب و بعد از آن هیچ گاه اینگونه نبوده است و همواره پیرو ولایت می باشد.

 

وی افزود: تاریخ ارتش جمهوری اسلامی ایران سرشار از حماسه های ماندگار رزمندگان و دلاور مردانی است که فداکاری و ایثار را از اموزه های دینی آموخته اند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی تی 128 پیاده کردستان، با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی از جمله وارستگان فداکار و شجاع ارتش بود، اذعان کرد: شهادت به حق زیبنده شهید صیاد شیرازی بود چرا که امیری شجاع و دلاور و نامی پرافتخار و جاودانه است.

 

حجت الاسلام عبداللهی، با اشاره به برنامه های روز ارتش نیز اظهار داشت: همایش پیاده رویی کارکنان و خانواده ها، اجرای صبحگاه مشترک یگانها، تکریم از مادران و همسران شهدای ارتش، نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری محفل انس با قرآن، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه ها، دیدار فرماندهان و کارکنان با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری مراسم سان و رژه یگان های قرارگاه عملیاتی لشکر 28 از جمله برنامه های تدارک دیده شده  برای گرامیداشت روز ارتش است.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 357190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha