فرهنگ هویت جامعه است/ شکوفایی اقتصاد باعث سربلندی نظام در دنیا می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر بتوانیم شکوفایی اقتصاد را در کشور داشته باشیم هم اشتغال وهم معیشت مردم حل خواهد شد و هم می توانیم با دنیا راحت تر، بهتر و محکم تر حرف بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهارداشت: مقام معظم رهبری همه ساله با شعارهای مختلف سال ها را نام گذاری و توصیه می کنند کشور در راستای شعار حرکت کند.


وی افزود: از آنجایی که افزایش بهره وری، ارتقای تولید، رشد اقتصاد و تامین معیشت مردم، نیز برای هرکشور مهم است مقام معظم رهبری سال جاری را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی » نام گذاری کردند.


حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به یکی دیگر از دلایل نام گذاری شعار سال، اظهارداشت: اقتصاد یکی از گلوگاه های خطرناک هر کشور است که اگر اقتصاد در کشور وابسته باشد همیشه مجبور به تسلیم و امتیازدهی است.


وی تصریح کرد: اگر بتوانیم شکوفایی اقتصاد را در کشور داشته باشیم هم اشتغال و هم معیشت مردم حل خواهد شد و هم می توانیم با دنیا راحت تر، بهترو محکم تر حرف بزنیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به فرهنگ که در شعار سال جاری قرار گرفته است، یادآورشد: فرهنگ هویت جامعه است و حیات جامعه به فرهنگ گره خورده است چراکه یک ملت از پیروزی و سربلندی برخوردار است که دارای فرهنگ غنی باشد و ما نیز از این فرهنگ غنی برخورداریم.


وی با بیان اینکه دشمن راه های فراوانی را آزموده است اما نتیجه مطلوب نگرفته است، گفت: معیشت حلال، رشد علمی و فنی، رشد سیاسی، حفظ ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی و داشتن اقتصاد نیز همه این موارد در پرتو فرهنگ است.


حجت الاسلام ولی نژاد افزود: اگر در جامعه خانواده محکم، زن و مرد سازگار، فرزندان و والدین با صفا و صمیمیت، شهروندان خوب و سالم وجود داشته باشد همه این موارد در پرتو فرهنگ است.


وی با بیان اینکه با فرهنگ می توان یک جامعه مستقل، سربلند و قابل تکیه داشت، خاطرنشان کرد: فرهنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این امر با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق خواهد شد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هدف از مدیریت جهادی را تلاش همه سیستم کشور دانست و اظهارداشت: برای تحقق این بخش از شعار سال باید همه بخش ها و طبقات کمک کنند تا کشور را از گردنه خطرناک عبور داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 357397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha