آیین بهره برداری از طرح های فرهنگی و عمرانی منطقه 10 شهرداری اصفهان

خبرگزاری شبستان: شهردار منطقه 10 اصفهان، گفت: آیین بهره برداری از طرح های فرهنگی، خدماتی و عمرانی منطقه 10 شهرداری اصفهان روز یکشنبه "31 فروردین" همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مسعود نریمانی، شهردار منطقه 10 اصفهان امروز "26 فروردین" در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: آیین بهره برداری از طرح های فرهنگی، خدماتی و عمرانی منطقه 10 شهرداری اصفهان روز یکشنبه "31 فروردین" همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) در تالار هنر با حضور مسئولان و مردم برگزار می شود.

 

وی گفت: 44 میلیارد تومان برای طرح های فرهنگی، خدماتی و عمرانی منطقه 10 شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است که 32 میلیارد آن هزینه های جاری و بقیه هزینه های آزاد سازی است.

 

وی ادامه داد: منطقه 10 شهرداری اصفهان دارای جمعیت220 هزار نفر است که 11.8 درصد از جمعیت اصفهان را شامل می شود.

 

نریمانی با اشاره به 16 محله در این منطقه گفت: در محله های مختلف سعی کرده ایم که توزیع خدمات عادلانه صورت پذیرد .

 

شهردار منطقه 10 اصفهان افزود: دراین منطقه در راستای ترویج فرهنگ سلامت و ارتقای سلامت جسم و روح 14 ورزشگاه احداث شده است که انشاالله در آینده ورزشگاه های این منطقه را افزایش خواهیم داد.

 

نریمانی با اشاره به 15 کتابخانه در منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی ضروری است چرا که جامعه را از آسیب های فردی و اجتماعی مصون نگه می دارد و یکی از راه های ترویج کتابخوانی، توسعه کتابخانه ها در مناطق مختلف شهر است.

 

وی گفت: در راستای محرومیت زدائی از منطقه در حوزه فرهنگی و ورزشی تلاش بیشتری داشته ایم و امیدواریم با افتتاح این پروژه ها گام موثری برای محرومیت زدائی برداریم.

 

شهردار منطقه 10 اصفهان، به بافت فرسوده خیابان شیخ طوسی اشاره داشت و افزود: امیدواریم با جذب بودجه های مناسب در راستای نوسازی این منطقه موفق باشیم.

 

وی بودجه پروژه های فرهنگی و ورزشی را 5 میلیارد تومان و بودجه حمل و نقل و ترافیک را 4 میلیارد تومان عنوان کرد.

 

وی از احداث یک ایستگاه آتش نشانی در منطقه 10 شهرداری اصفهان خبر داد و افزود: در حال حاضر این منطقه دارای یک ایستگاه آتش نشانی است.

 

نریمانی از اختصاص 10.5 میلیارد تومان جهت پیاده رو سازی منطقه 10 شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: بزودی در مجاورت خیابان عسگریه و بیمارستان عسگریه پارکینگ احداث می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 358896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha