شرکت 330 نفر از مردم همدان در آموزش چهره به چهره نیروی انتظامی

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، گفت: طی سال گذشته 330 هزار نفر از جمعیت استان همدان در راستای ارتقای فرهنگ و اطلاع رسانی تحت آموزش چهره به چهره قرار گرقتند.

سرتیپ دوم حاجی ‌محمد مهدیان ‌نسب، فرمانده انتظامی استان همدان، در خصوص ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ اسلامی به خبرنگار شبستان گفت: امسال با توجه به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ مجموعه انتظامی استان همدان قصد دارد با عزم و اراده ملی یک چهارم جمعیت استان را تحت آموزش مقابله با جنگ نرم و ترویج فرهنگ اسلامی قرار دهد.

 

وی افزود: در حوزه ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب نیز به تذکر لسانی در راستای امر به معروف و نهی از منکر در بین بانوان و آقایان پرداختیم و از برخی از آنها به علت عدم رعایت اخلاقیات و ارزش‌های اسلامی تعهد گرفتیم.
 

وی تصریح کرد: در سال گذشته 25 هزار و 200 نفر همدانی تحت آموزش ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب قرار گرفتند که از این تعداد 4 هزار و 289 نفر تعهد اخذ شده است.
 

وی در ادامه به کاهش 14 درصدی مفاسد اجتماعی و مظاهر علنی فساد در استان با کمک انجام امور فرهنگی اشاره کرد و گفت: همچنین در سال گذشته 330 هزار نفر از جمعیت استان همدان در راستای ارتقای فرهنگ و اطلاع رسانی تحت آموزش چهره به چهره قرار گرقتند.
 

مهدیان نسب، با بیان اینکه در طی سال های گذشته نیروی انتظامی طرح جمع آوری و کشف و ضبط ماهواره را از منازل داشته است، تصریح کرد: این در حالیست که امسال با توجه به شعار سال و رهنمودهای رهبری آموزش استفاده و فرهنگسازی از ماهواره ها را برای مردم داریم.
 

وی با بیان اینکه ماهواره جنبه منفی و مثبت دارد، گفت: با فرهنگسازی مناسب می توان این عامل مخرب را ریشه کن کرد و خانواده های ایرانی را به سمت و سوی سبک زندگی اسلامی پیش برد.
 

وی از اجرای 1183 طرح عملیاتی در استان خبرداد و گفت: به طور قطع بخشی از ارتقای احساس امنیت در استان به خاطر اجرای مطلوب این طرح‌ها بوده که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.
 

وی ابراز داشت: طی سال گذشته 666 طرح منطقه‌ای، 492 طرح تخصصی و 25 طرح عملیات مشترک توسط ناجا در استان اجرا شده است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 359038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha