دستیابی نیروی انتظامی به علم و تکنولوژی روز قابل تقدیر است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان فراهان گفت: دستیابی سبز پوشان و تلاشگران نیروی انتظامی به علم و تکنولوژی روز دنیا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام علی درستکار، امام جمعه شهرستان فراهان، (29 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان با اشاره به اینکه کار در راه خدا در هر پست و مقامی عبادت است، گفت: همه افراد با هر شرایط و در هر جایگاهی که هستند باید در راه رضای خدا و خلق خدا گام بردارند.


وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با حرکت در مسیر علم و دانش به پیشرفت های علمی و تکنولوژی های روز دنیا دست یافته است، ادامه داد: این موفقیت ها در عرصه نظم و امنیت حاصل تلاش سبزپوشان و خدمتگذاران نظام اسلامی است که بسیار قابل تقدیر می باشد.


حجت الاسلام درستکار، نیروهای نظامی و انتظامی را سردمداران امنیت و آرامش در جامعه دانست و بیان کرد: این عزیزان با تلاش شبانه روزی خود عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ کرده و آرامش و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان می آورند.


امام جمعه شهرستان فراهان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نیروی انتظامی از جایگاه ویژه ای در بحث امنیت و نظم اجتماعی برخوردار است، ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم نیروی انتظامی افزایش اعتماد اجتماعی مردم به پلیس است.


وی افزود: نیروی انتظامی در تلاش است که با عینیت بخشیدن به مقوله جامعه محوری احساس ارتقاء امنیت در بین مردم را تقویت کند که تلاش های صورت گرفته در جلب مشارکت های اجتماعی بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.


در پایان این مراسم سرهنگ صفرعلی روشنایی به عنوان سرپرست انتظامی شهرستان فراهان منصوب و از زحمات سرهنگ محمدعلی گودرزی تقدیر شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 368990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha