برخورد قاطع و قانون مدار بامتخلفان جاده‌ای در طرح نوروزی نیروی انتظامی

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان یزد، برخورد قاطع و قانون مدار با متخلفان جاده‌ ای را از مهم ترین وظایف پلیس راه در طرح نوروزی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی استان یزد، صبح امروز(27 اسفند) در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس راه با تقدیر و تشکر از سازمان ها، ادارات و ارگان هایی که با همکاری نیروی انتظامی در نظم بخشی و امداد رسانی به مردم در ایام نوروز می پردازند گفت: تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و برخورد قاطع و قانون مدار با متخلفان از جمله مهم ترین وظایف پلیس راه است.

 

وی ادامه داد: پلیس یزد با بسیج تمامی امکانات و راه اندازی پاسگاه های سیار و کانکس پلیس راه و استقرار در نقاط حادثه خیز جاده ها در خدمت مردم و مسافران نوروزی است.

 

فرمانده انتظامی استان یزد، در خاتمه با اشاره به اینکه امروز بحمد الله تمامی دستگاه ها، سازمان ها و ارگان های مسئول و ادارات، دست در دست هم داده و زمینه خدماتی مطلوب را برای مسافران نوروزی فراهم می کنند، همکاری هم جانبه دستگاه های امدادی را در انجام طرح خواستار شد.

 

لازم به ذکر است، در این رزمایش مدیر کل دفتر فنی استانداری، دبیر شورای ترافیک استانداری ، مسئول اداره راه وشهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، اورژانس ، هلال احمر، آتش نشانی، امداد خودرووسازمان هواشناسی نیز حضور داشتند.

 

پایان پیام/

کد خبر 354000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha