10هزار نیروی پلیس، امنیت ایام نوروز رادر سراسر استان تامین می کنند

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 10هزار نیروی پلیس با استفاده از همه ظرفیت ها، امنیت ایام نوروز را در سراسر استان تامین می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان؛ سردار رضا محمدی یگانه، فرمانده انتظامی هرمزگان با تشریح برنامه های نوروزی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح‌های ترافیک نوروزی در محورهای برون شهری و درون شهری هرمزگان خبرداد و گفت: 10هزار نیروی پلیس با استفاده از همه ظرفیت ها، امنیت ایام نوروز را در سراسر استان تامین می کنند.

 

به گفته وی این طرح از 25 اسفندماه با استفاده از 99واحد گشت خودرویی ، موتوری و پیاده بطور محسوس و نامحسوس اجرایی می شود.

 

سردار محمدی یگانه همچنین گفت: در طرح ترافیکی نوروزی ضمن اعمال شدید قانون با متخلفان برخورد و خودروی آنان توقیف می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان اضافه کرد: انجام تست سلامت رانندگان خصوصا رانندگانی که دو تخلف حادثه ساز را مرتکب شوند در راس برنامه های ترافیکی است.

 

وی ادمه داد: درایام نوروزی تردد موتورسیکلت سواران درمحدوده بلوار ساحلی ممنوع و در برخی نقاط نیز اعمال محدودیت ترافیکی داریم.

 

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی فارس، سردار محمدی یگانه در ادامه بیان داشت: علاوه بر این، طرح های انتظامی نیز با استقرار 94ایستگاه موقت و یک قرارگاه اصلی در پارک غدیر از 28اسفندماه اجرایی می گردد.

 

رئیس پلیس هرمزگان از انجام گشت مشترک با شرکت توزیع برق بمنظور جلوگیری از سرقت تجهیزات برقی، برگزاری نشست های تعاملی با اقشار و صنوف مختلف، راه اندازی ایستگاه مشاوره سلامت با ویزیت رایگان به عنوان اهم اقدامات پلیس در ایام نوروز یاد کرد و گفت:علاوه برطرح های پاکسازی برخی محلات از وجود متخلفان که در روزهای اخیرانجام شده است، در این ایام با هماهنگی و همکاری خوب دستگاه قضایی زندانیان با جرایم خشن مرخصی نخواهند داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 353856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha