آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در استان اردبیل

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از 460 نفر نجاتگر در 20 پایگاه هلال احمر به صورت ثابت، موقت و سیار در محورهای اردبیل مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، در آستانه فرارسیدن سال نو و افزایش ترافیک و تردد در محورهای مواصلاتی استان طرح ملی امداد و نجات نوروزی با همکاری مرکز فوریت های پزشکی، راه و ترابری، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل آغاز و تا پایان 15 فروردین ماه سال 93 ادامه می یابد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از استقرار بیش از 460 نفر نجاتگر در 20 پایگاه هلال احمر به صورت ثابت، موقت و سیار در محورهای اردبیل به کوثر، اردبیل به سراب، اردبیل به مغان، سه راهی سرچم، سه راهی فخر آباد، سه راهی سربند، سه راهی جعفر آباد، گردنه اسالم و لنگان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، غیبی افزود: این پایگاه ها مجهز به 20 دستگاه آمبولانس و 9 دستگاه خودروی ست نجات هستند که این تعداد در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.

 

وی، در مـورد اهـداف و ضـرورت اجـرای ایـن طرح، گفت : ایجاد اطمینان خاطر و تامین امنیت فکری برای مسافرین، ایمن سازی جاده ها و کمک به مسافران و رانندگان حادثه دیده از اهداف عمده این طرح است.
 

پایان پیام/

کد خبر 353572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha