مشارکت مردم نیاز ضروری تامین امنیت است

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به طرح های مختلف چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروزی، گفت: مشارکت مردم در این طرح ها نیاز ضروری تامین امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار ابراهیم کریمخانی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ظهر امروز( 27 اسفند) در آخرین جلسه شورای اداری استان اردبیل در سال 92، اظهار داشت: امسال برای اولین بار از ظرفیت محله ها در تامین امنیت استفاده کرده ایم، به طوریکه طرح هایی با محوریت محلات و ریش سفیدان آنها تدوین شده است.


وی، با بیان اینکه طرح های مختلفی برای چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروزی تدوین شده است، گفت: امروز 4 هزار و 500 نیروی بومی پلیس به همراهی 400 نیروی کمکی در حالت آماده‌باش کامل هستند تا از بروز حوادث و سوانح احتمالی جلوگیر شده و شاهد کمترین خسارت در این زمینه باشیم.


کریمخانی، با تاکید بر این مطلب که مسائل امنیتی، انتظامی و برخورد با سوء استفاده‌کنندگان از تجمعات مردمی در این ایام را تقویت خواهیم کرد، ادامه داد: نیروی انتظامی و امنیتی امسال طرح های ویژه ای برای برخورد با سوءاستفاده کنندگان از آداب و رسوم مردم این کشور تدوین کرده است که امیدواریم با مشارکت خود مردم بتوانیم همه آنها را محقق کنیم.


فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، همکاری با صدا و سیما و رسانه های استان در کاهش تلفات و خسارت های چهارشنبه آخرسال و ایام نوروز را یادآور شد و اضافه کرد: مقرر شده است که آئین چهارشنبه آخر سال با محوریت محلات برگزار شود تا شاهد تبدیل چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی نباشیم.


این مقام مسئول، همکاری نیروی انتظامی با سپاه پاسداران در اعزام کاروان های راهیان نور را یادآور شد و گفت: امسال برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در جاده ها، کنترل فنی و تخصصی اتوبوس های اعزامی راهیان نور توسط کارشناسان پلیس در دستور کار قرار گرفته است.


کریمخانی، از استقرار 14 ایستگاه جاده ای، فعالیت 75 تیم خودرویی در سطح جاده های استان و 37 چادر پلیس نوروزی خبر داد و متذکر شد: وظیفه نیروهای مستقر در این مراکز تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی استان اردبیل به بهترین نحو ممکن است.


فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، در پایان سخنان خود برخورد مناسب پرسنل نیروی انتظامی با شهروندان و تکریم مسافران را از ضروریات طرح های نوروزی دانست و خاطر نشان کرد: نباید شاهد کم ترین بی حرمتی به مسافران یا شهروندان از سوی نیروی انتظامی باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 354021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha