20 پایگاه اسکان فرهنگیان در اردبیل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 20 پایگاه اسکان فرهنگیان در استان اردبیل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و فرهنگیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ظهر امروز(28 اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های استان اردبیل، اظهار داشت: 282 نفر از عوامل مجرب مجموعه آموزش و پرورش استان در قالب طرح اسکان فرهنگیان ساماندهی شده است.


وی، با بیان اینکه 20 پایگاه اسکان فرهنگیان با 556 کلاس درس در 66 باب مدرسه تجهیز شده است، افزود: امسال شاهد راه اندازی سیستم پذیرش مسافران فرهنگی استان اردبیل به صورت متمرکز و اینترنتی بوده ایم که در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.


سپهری، نیاز سنجی و تجهیز مدارس را از جمله اقدامات اولیه برای اسکان فرهنگیان بیان کرد و گفت: امسال 80 درصد مدارس به صورت تجهیز ویژه ساماندهی شده است به طوریکه در این باب، 115 تخت در مرکز آموزشی فرهنگیان اردبیل و 80 تخت در شهرستان سرعین ایجاد شده است که رزرو این تخت ها به صورت اینترنتی و از دهم تا بیستم اسفند بوده است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، از پیش بینی تیم های نظارتی برای کیفی سازی طرح اسکان فرهنگیان در اردبیل خبر داد و بیان داشت: علاوه بر این مهم پیش بینی بیمه شناور را نیز در دستور کار قرار دادیم تا مسافران فرهنگی وارد شده به استان اردبیل را پوشش بیمه ای کنیم.


این مقام مسئول، با اشاره به اینکه اردبیل، نیر، نمین و سرعین بیشترین پذیرش مسافر فرهنگی را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: امسال بر خلاف سال های گذشته ارائه غذای گرم لحاظ نشده است.


سپهری، در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه در سال 91 بیش از 7 هزار نفر مسافر فرهنگی در نواحی یک و دو شهرستان اردبیل پذیرش شده بودند، خاطر نشان کرد: امسال ظرفیت اسکان و رفاهی مدارس استان اردبیل نسبت به سال های قبل افزایش بسیاری داشته است و ما امیدواریم در این زمینه با مشکلی مواجه نشویم.


پایان پیام/
 

کد خبر 354242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha