اسقرار 308 اکیپ گشت خودرویی و موتوری در ایام نوروز

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اسقرار 308 اکیپ گشت خودرویی و موتوری در ایام نوروز خبر داد و افزود: در ایام نوروز به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران از تمام توان نیرو استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، غلام عباس غلام زاده، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (25 اسفند) در نشست خبری یا خبرنگاران این استان، گفت: با برآورد مسئولان نیروی انتظامی کشور، عملکرد نیروی استان علی رغم مشکلات و کاستی ها در سطح قابل قبولی قرار دارد.

 

سرهنگ غلام زاده با بیان این که نیروی انتظامی استان در سال 92 با همکاری مردم انتخاباتی سالم را برگزار کرد، افزود: این نیرو همچنین در برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان و شب های قدر، روز قدس، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، ماه های محرم و صفر، 13 آبان، دهه فجر و دیگر مناسبت ها و ماموریت ها فعالیت های خوب و ارزنده ای انجام داده است.

 

وی در ادامه با بیان این که استان در حوزه سرقت از متوسط کشوری 11 درصد پایین بوده و در حوزه جرایم خشن کاهش چشم‌گیر و قابل قبولی داشته است، بیان داشت: : بیش ‌از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در سال جاری کشف و ضبط شد.

 

این مسئول ارشد انتظامی کهگیلویه وبویراحمد میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری را سه تن و 393 کیلوگرم عنوان کرد و اظهار داشت: 55 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

 

غلام زاده با بیان این ‌که پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرها، روستاها و بخش ‌ها در دستور کار پلیس است، اذعان داشت: 188 خودروی حمل مواد مخدر توقیف و مطابق قانون با آنها برخورد لازم صورت گرفت.

 

استقرار 308 اکیپ گشت خودرویی و موتوری در ایام نوروز

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تعطیلات نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و سیل ورود گردشگران به استان نیروی انتظامی همچون سنوات گذشته برنامه‌ هایی در راستای ایجاد نظم و امنیت بیشتر مکان‌ های گردشگری، جاده‌ های درون شهری و برون شهری را در دست کار دارد.

 

سرهنگ غلام زاده گفت: به منظور ایجاد نظم و امنت بیشتر در حوزه انتظامی و پلیس راه و راهور در سطح جاده‌ های اصلی و تفرجگاه‌ ها اکیپ‌های انتظامی استقرار می ‌یابند.

 

وی از اسقرار 308 اکیپ گشت خودرویی و موتوری در ایام نوروز خبر داد و افزود: در ایام نوروز و به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران از تمام توان نیروی انتظامی استفاده خواهد شد.

 

این مسئول ارشد انتظامی شعار انتظامی نوروز 93 را امنیت، سلامت و نشاط با رهاورد نظم و قانون عنوان کرد و گفت: 28 ایستگاه انتظامی در ایام نوروز در مکان ‌های پرتردد درون شهری و برون شهری کهگیلویه و بویراحمد استقرار خواهند داشت.

 

غلام زاده موفقیت این نیرو در عرصه ‌های مختلف را لطف الهی، همکاری مردم و اصحاب رسانه دانست و اذعان داشت: انتظار است با همکاری بیش ‌از پیش رسانه ‌ها شاهد موفقیت ‌های بیشتر در سطح استان باشیم.

 

وی رشد و تعالی سازمانی کارکنان ناجا، مبارزه و پیشگیری از جرایم و برخورد با فروشندگان مواد مخدر را از اولویت ‌های دستگاه انتظامی در سال آبنده عنوان و اظهار امیدواری کرد در سال 93 بتوان گام‌ های موثر و شایسته ‌ای در این راستا برداشت.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم و اصحاب رسانه بتوان آسیب ‌ها و عوامل خطرزا را به حداقل رساند.

 

پایان پیام/

کد خبر 353408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha