خدمت رسانی ارزنده از اصلی ترین مولفه های ناجا در سطح جامعه است

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: خدمت رسانی ارزنده و مطلوب از اصلی ترین مولفه های ناجا در سطح جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، عطاالله احمدی جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد گفت:آموزش به عنوان یکی از اصلی ترین موضوع های فرهنگی است و توجه به تأثیرات آن ،بر میزان احساس امنیت شهروندان در ابعاد مختلف راهبردی و مهم است.

 

وی با اشاره به رشد صعودی مسافران نوروزی در سالجاری گفت :از آنجایی که استان یزد نیزبه عنوان یکی از مسیرهای اصلی تردد مسافران به شمار می رود، سعی شده در راستای ارتقاء آگاهی عمومی و افزایش ضریب ایمنی هموطنان بیش از پیش تلاش شود.

 

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که خدمت رسانی ارزنده و مطلوب از اصلی ترین مولفه های ناجا در سطح جامعه به شمار می رود تصریح کرد: اقدامات اجرایی و همه جانبه پلیس در تمام ساعات شبانه روز تعطیلات نوروز، با بکارگیری همه امکانات و نیروها بیانگر خدمت صادقانه و بی منت به همه آحاد مردم می باشد.

 

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان یزد،احمدی در پایان بر تلاش مضاعف در ارتقاء امنیت انتظامی و ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: لازمه آرامش خاطر شهروندان و مسافران نوروزی در استان، همت و تلاش مضاعف کارکنان انتظامی است و پیشگیری از سرقت ها و کاهش تصادفات بایستی در این ایام در سرلوحه اقدامات انتظامی قرار گرفته و با جدیت و قاطعیت بیشتر دنبال شود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 355100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha