تحقق اهداف دینی، وظیفه اصلی معلمان است

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان، گفت: فرهنگیان باید تحقق اهداف دینی و تاریخی خود را مورد توجه قرار دهند و در این راستا نقش معلمان بسیار سازنده و مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسین سیستانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان، امروز(27 اسفند) در آئین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به آموزش و پرورش در کشور گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان توسعه کشورها به شمار می‌رود و همواره فرهنگیان و کارکنان این وزارتخانه، بنیان‌گذار مسائل آگاه‌سازی و معرفت جامعه بوده‌اند.

 

وی نقش آموزش و پرورش را در موفقیت‌های کشور موثر دانست و افزود: نظام آموزش و پرورش در هر کشور از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و کشوری به موفقیت‌های بسیار دست پیدا می‌کند که دارای این نظام غنی باشد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان، با اشاره به موفقیت‌های ژاپن در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: توجه ویژه مسئولان و مدیران ژاپن به مسئله آموزش و پرورش، از دلایل پیشرفت این کشور به شمار می‌رفته و مسئولان ما نیز باید به این مسئله توجه کنند.

 

وی افزود: تعلیم و تربیت در دین اسلام مورد توجه قرار گرفته و همواره قرآن کریم این مسئله را مورد توجه قرار داده است بنابراین با توجه به بنیان‌های غنی کشور، باید به تعلم و تربیت توجه نشان دهیم.

 

سیستانی، با بیان اینکه فرهنگیان باید تحقق اهداف دینی و تاریخی خود را مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: در این راستا نقش معلمان بسیار سازنده و مهم بوده و معلمان باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

وی اضافه کرد: دولت یازدهم تلاش می‌کند که مشکلات معلمان را با تعامل و همدلی حل کرده و فعالیت‌های آموزش و پرورش نیز باید در چارچوب اعتدال صورت گیرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 354038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha