تدابیر نوروزی ناجا در بوشهر/ آماده باش ویژه در چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: به منظور تامین امنیت مسافران نوروزی و جلوگیری از بی نظمی در چهارشنبه آخر سال ناجا به حال آماده باش کامل در خواهند آمد.

به گزارش خبرگزای شبستان از بوشهر، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر، امروز (26 اسفند)، در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای انتظامی استان بوشهر به منظور تامین امنیت مسافران نوروزی به حال آماده باش کامل در خواهند آمد و در ارتباط با چهارشنبه سوری نیز اگر افرادی بخواهند با فرصت طلبی دست به تخریب اموال عمومی بزنند برابر قانون با آنان برخورد می شود.

 

وی افزود: شعار نوروزی نیروی انتظامی برای سال جدید «امنیت، سلامت و نشاط، رهاورد نظم و قانون است» و ماموران و نیروهای ستادی و اجرایی نیروی انتظامی چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل بسرمی برند و در جاهایی که نیاز است حضور خواهند داشت.

 

 

وی تصریح کرد: ،در اماکنی که خلا انتظامی وجود دارد 63 ایستگاه موقت پلیس از 28 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی مستقر می شوند و امنیت را در ایام نوروز برقرار می کنند.

 

سردار عباس زاده اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی هم در استان بوشهر فعال است و گشت های پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در ایام نوروز به منظور تامین امنیت برقرار است.

 

وی با تاکید بر رعایت نکات ترافیکی گفت: راه اندازی سامانه سرعت سنج در محور چهاربانده بوشهر- برازجان از جمله اقدامات مهمی است که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر راه اندازی شده است.

 

عباس زاده اظهارکرد: این سامانه همه خودروهای این محور را زیر پوشش دارد و می تواند تصویر راننده، پلاک خودرو و لاینی که خودرو در آن در حرکت است را ثبت کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 353764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha