خدمات ارائه شده به مسافران در گلستان فراتر از انتظار است

خبرگزاری شبستان: بازرس ویژه مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی گفت: خدمات ارائه شده از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان به مسافران و گردشگران نوروزی از سطح انتظارات ما بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد نوری، بازرس ویژه مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بازدید خود از دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: سعی می کنیم گزارش خوبی از استان گلستان به ستاد هماهنگی خدمات سفر ارائه شود.


وی افزود: عدم وجود مشکل در استان و هماهنگی تام و تمام بین بخش های مختلف ستاد اجرایی یک حسن بزرگ است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.


نوری ادامه داد: اینکه در مدتی که مردم به سفر می روند و در کنار خانواده های خود هستند شما در کنار مردم و در ستاد هستید توفیق بزرگی است.


قربان عباسی، دبیر اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان نیز گفت: گلستان شرایط ویژه ای دارد چرا که محل عبور برای زائران امام هشتم و هم مقصد سفر است و به همین دلیل برای ما مهم است که ستاد متمرکز خدمات سفر را در استان داشته باشیم.


وی افزود: در بازرسی های انجام شده از سوی بازرسان تهران، وضعیت مطلوب دیده شده است.


به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، عباسی ادامه داد: همه کمیته های سیزده گانه به خوبی فعالیت می کنند و این فعالیت ها و عملکرد خوب نشان از همدلی و وحدت موجود در استان دارد.
 

وی تصریح کرد: در برنامه مستند سازی از فعالیت های ستاد، تمامی فعالیت ها گام به گام و با دقت مورد توجه قرار می گیرد تا کلیه نقاط ضعف و قوت مشخص شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 354566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha