بازنشستگان پلیس آیینه تمام نمای نیروی انتظامی هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه بازنشستگان پلیس با دریایی از تجربه و خدمت‌گزاری، آیینه تمام نمای نیروی انتظامی هستند، گفت: پلیس موفق باید در ارائه خدماتش رضایت مردم را به‌دست آورد.

رحیم شعبانی، فرمانده انتظامی رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: بازنشستگان نیروی انتظامی افرادی زحمتکش و خادم به جامعه هستند و خدمت‌گزاری افتخاری ارزنده برای پلیس است و با قدر این فرصت می‌توان از پاداش الهی بهرمند شد.
 

وی با اشاره به اینکه با خدمت در نیروی انتظامی، تجربه‌های زیادی اندوخته می‌شود و با استفاده از این تجربه‌ها می‌توان خدمت بهتری به جامعه کرد، تاکید کرد: پلیسی که بتواند در ارائه خدماتش رضایت مردم را بدست آورد، پلیس موفقی است.
 

شعبانی با بیان اینکه کسی که 30 سال خدمتش در نیروی انتظامی را به پایان برساند پلیس موفق و با تجربه‌ای است، تصریح کرد: بازنشستگان پلیس با دریایی از تجربه و خدمت‌گزاری، آیینه تمام نمای نیروی انتظامی هستند.
 

فرمانده انتظامی رشت، توصیف آیینه تمام نمای نیروی انتظامی برای بازنشستگان نیروی پلیس را توانایی در حل بسیاری از مشکلات خانوادگی و ارائه طریق برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه اعلام کرد.
 

وی به جایگاه آرامش و امنیت در جامعه اشاره کرد وگفت: کسی که بتواند آرامش امروزی جامعه را فراهم کند پاداش اخروی در انتظارش است.

 

رئیس پلیس رشت، اقناع عمومی و همراه‌سازی مردمی را برترین اتخاذ مأموریتی پلیس نام برد و از کارکنان انتظامی این شهرستان خواست در انجام ماموریت‌ها، تکریم مردمی را اصل قرار داده و دقت لازم را در انجام ماموریت‌ها انجام دهند.
 

شعبانی در ادامه وجود پدر را مانند سایه پرودگار در خانه دانست و اذعان کرد: نقش آفرینی صحیح پدر و مادر می‌تواند سعادت فرزندان را تضمین کند.
 

پایان پیام/ 

کد خبر 367853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha