نظام اسلامی میدان خدمت گزاری و تلاش است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میدان خدمت گزاری و تلاش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار با مسئولان انتظامی استان مرکزی گفت: نظام اسلامی ایران میدان خدمتگزاری و کار و تلاش برای همه افراد است و بایدبا برنامه ریزی هدفمند برای امور امنیتی و ایجاد امنیت و آرامش شهروندان کوشش شود.


وی خدمت به شهروندان و ایجاد امنیت و آرامش را در راس برنامه ها و راهبردها دانست و بیان کرد: امنیت را بستر ساز هر گونه توسعه و پیشرفت در عرصه ملی و بومی است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه با پیشرفت دانش و تکنولوژی در زندگی اجتماعی مردم، گستره و دامنه امنیت نیز فزونی یافته است، ادامه داد: امنیت از جمله موضوعات بسیار با اهمیت و حساس در عرصه اجتماعی و امنیت و آرامش نقطه مقابل چالش، دغدغه و هرج و مرج است.


آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و مقام شهدای ناجا افزود: شهدا، طلیعه انقلاب و برکتی الهی برای ملت ایران هستند.

 

در ادامه این دیدار، سردار عزیز الله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در سخنانی با اشاره به عملکرد مثبت پلیس استان در ارتقاء احساس امنیت گفت: سالی که گذشت با همراهی و مساعدت مسئولان استانی، شهروندان و همت جمعی دستگاه های امنیتی و انتظامی، سالی به دور از هر گونه ناامنی و مشکل خاص بود.


وی تقویت واحدهای انتظامی و اجرایی را نیز از جمله برنامه ها و راهبردهای فرماندهی انتظامی استان در کیفی سازی خدمت رسانی به مردم یاد کرد و بر همراهی و مساعد مسئولان و مشارکت شهروندان در اجرای بهینه طرح های انتظامی را بسیار مهم و اثربخش خواند.


فرمانده انتظامی استان مرکزی برخورد قاطع با سارقان، قاچاقچیان، تهیه و عرضه مواد مخدر و توجه به امنیت اخلاقی را از اولویت های برنامه ریزی پلیس در سال 93 عنوان کرد و بر تداوم و استمرار طرح های پیشگیرانه و انتظام بخش پلیس تاکید کرد.


پایان پیام/

کد خبر 359076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha