مردم بهترین ناظر در ارائه خدمات پلیسی هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه با اعتقاد قلبی به جایگاه خدمتی می‌توانیم خادم خوبی باشیم، گفت: مردم بهترین قاضی و ناظر در ارائه خدمات پلیسی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سرهنگ رحیم شعبانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت در جمع پلیس‌های تخصصی، روسای کلانتری، فرماندهان انتظامی بخش و پاسگاه این شهرستان، اظهار کرد: فرصت‌های زیادی برای پلیس جهت ارائه خدمات به مردم مهیاست و با قدر این فرصت‌ها می‌توانیم تهدیدها و آسیب‌های مردمی را به راحتی از بین ببریم.
 

وی وجود تهدید و آسیب را ناشی از غفلت و سهل‌انگاری و عدم اهمیت به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها دانست و تاکید کرد: خداوند همه انسان‌ها را توانمند آفریده است ولی این انسان است که خود را به صورت عمد در فراموشی انداخته و از موهبت‌های خداوند بهره نمی‌برد.
 

شعبانی، هشدار و تذکرات روزانه را موجب بیداری و آگاه‌سازی اعلام و تصریح کرد: درب‌های خدمت و استفاده از موقعیت‌ها و توانمندی‌ها برای ما گشوده شده است و ما می‌توانیم از این فرصت‌ها برترین ذخیره آخرتی را برای خود به‌وجود آوریم.
 

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به موقعیت فراهم شده برای پلیس نیز اشاره و اعلام کرد: شروع کاری پلیس با خدمت به خلق آغاز شده و عبادت محسوب می‌شود.
 

وی نیروهای پلیس گیلان را برای مقابله با سارقان و مجرمان توانمند توصیف کرد و گفت: با احساس مسئولیت بیشتر می‌توانیم کارایی افزون‌تر خود را به نمایش بگذاریم.
 

شعبانی با اعلام اینکه با اعتقاد قلبی به جایگاه خدمتی می‌توانیم خادم خوبی باشیم، تصریح کرد: نظم، انضباط، تکریم مردمی و خدمت به موقع در نیروی انتظامی باید برای همگان ملموس باشد.
 

فرمانده انتظامی شهرستان رشت مردم را بهترین قاضی و ناظر در ارائه خدمات پلیسی معرفی و خاطرنشان کرد: میزان ارزیابی کارایی پلیس در میزان رضایت مردم است.
 

وی بر ابتکار و خلاقیت در ارائه خدمات به مردم تاکید و اذعان کرد: از روسای کلانتری و فرماندهان پاسگاه و پلیس‌های تخصصی این شهرستان درخواست داریم با به‌روز کردن خدمات زمینه ارتقاء امنیت و آرامش را بهتر از روزهای گذشته مهیا کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 359395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha