لزوم پررنگ شدن فعالیت های فرهنگی در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت:در سالی که به نام فرهنگ نامگذاری شده باید در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی به فعالیت های فرهنگی توجه ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، پیش از ظهر امروز(30 فروردین) در ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد با بیان اینکه نسل امروز هیچ شناختی از چگونگی رخ دادن این انقلاب ندارند، گفت: نسل امروز تشنه شناخت است و فعالیت هایی که تاکنون برای شناساندن این انقلاب به جوانان صورت گرفته، بسیار ناچیز می باشد.

 

وی از مشارکت مردم به عنوان عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: حضور مردم در تمامی صحنه ها باعث شده تا توطئه های دشمنان طی سال های بعد از انقلاب ناکام باشد.

 

طالبی، بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید زمینه های لازم را جهت حضور گسترده مردم در صحنه فراهم کنند.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: در برنامه های سال جاری باید به بحث فرهنگ توجه ویژه ای صورت گیرد.

 

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، از مناسبت های ملی و مذهبی به عنوان فرصتی جهت پرداختن به فعالیت های فرهنگی یاد کرد و تصریح کرد: در برنامه های بزرگداشت مناسبت ها باید به فعالیت های فرهنگی متناسب با آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه همگی نسبت به بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی مسئولان اظهار داشت: مدیران و مسئولان نباید خود را به این جلسات محدود سازند بلکه باید جهت بزرگداشت هرچه بهتر مناسبت ها تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

 

طالبی، بر لزوم ارزیابی فعالیت های ادارات و دستگاه ها در بزرگداشت مناسبت ها تاکید کرد و گفت: ارزیابی ها نباید پس از اتمام برنامه صورت گیرد بلکه باید در حین برنامه صورت گیرد تا برنامه ها به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

 

پایان پیام/



 

کد خبر 359985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha