سه کمیته ویژه ارتحال امام (ره) در بوشهر تشکیل شد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره)، سه کمیته ویژه ارتحال در بوشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، حجت الاسلام سلمان بحرانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره)، ظهر امروز (30 فروردین)، گفت: نهضت امام خمینی(ره) یک نهضت فرهنگی است و این نهضت فرهنگی در درون خود با اهداف بلندی عجین بود که یکی از آن‌ها رسیدن به اقتصاد سالم و پویا برای ملتی بود که خواهان عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی است. ملتی که انتظار دارد، هنگامی که کشورش از نظر برخورداری از سرمایه‌های متنوع الهی در شمار کشورهای انگشت شمار دنیا قرار دارد؛ برای کشورهای دیگر الگوی اقتصاد و پیشرفت باشد.
 

وی با اشاره به جایگاه مسائل فرهنگی در صحیفه امام خمینی ‌(س) افزود: در صحیفه بعد از واژه‌هایی مثل اسلام، آزادی و ارزش‌های بلند اسلامی، وا‍ژه‌هایی همچون فرهنگ استعماری، فرهنگ بیگانه در برابر فرهنگ خودی، فرهنگ اسلامی، فرهنگ انسانی به وفور به کار رفته است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: همه ساله این روزها، برنامه‌های فرهنگی مرتبط برگزار می‌شود و بهتر است مسوولان برگزاری این مراسم با هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد موجبات همکاری و هم‌افزایی را در این ایام داشته باشند.
 

حجت الاسلام بحرانی خاطر نشان ساخت: در طول تاریخ مراجع و شخصیت های اسلامی بزرگی زندگی کرده اند ولی پس از پیامبراسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) جامعه اسلامی شخصیتی به بزرگی و اقتدار امام خمینی (ره) را به خود ندیده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره)، سه کمیته ویژه ارتحال در بوشهر تشکیل شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 360016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha