از بانوان فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد تجلیل شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با آغازین روز از هفته زن از بانوان فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، در آغازین روز از هفته بزرگداشت مقام زن ظهر امروز(30 فروردین) جشن میلاد حضرت زهرا(س) با عنوان جشن میلاد بانوی آفتاب و مراسم تجلیل از بانوان فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

محمد رضا آبایی از اساتید دانشگاه و کارشناس مسائل خانواده در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه زنان در بنیاد خانواده گفت: حضور زنان باعث گرمای بنیاد خانواده و گردهم جمع شدن اعضای خانواده می شود.

 

وی از زنان به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: مادران با تربیت فرزندان خود آینده و فردای این کشور را رقم می زنند.

 

استاد آبایی، گفت: تنفر، تنبیه، ترس، تحقیر، توهین، تبعیض و ترس آفت های یک خانواده می باشند که مادران و زنان باید در تربیت فرزندان خود به آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

 

اجرای نخستین گروه تواشیح دانش آموزان مقطع ابتدایی استان از مدرسه خاتم الانبیاء، مداحی سرکار خانم گلستانی، اجرای نمایش عروسکی توسط کانون امیر المومنین(ع) و سخنرانی کارشناس توصیه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از سایر برنامه های این جشن بود.

 

همچنین در این مراسم به قد قرعه به حاضرانی که دارای اسامی فاطمه و زهرا بودند جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

در بخش پایانی جشن میلاد بانوی آفتاب از هفت نفر از بانوان فعال در حوزه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تجلیل شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 360028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha