برگزاری نشست سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی در شهرستان ابهر

خبرگزاری شبستان: مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ابهر گفت: همزمان با هفته زن نشستی با موضوع سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.

زینب نظیفی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ابهر در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان با اشاره به برنامه هفته زن در این شهرستان اظهار داشت: همایش سبک زندگی اسلامی با موضوع زندگی حضرت زهرا (س) در این شهرستان برگزار می شود.


وی به برگزاری جشن میلاد در مدارس دخترانه و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان اشاره کرد و از برگزاری مسابقات فرهنگی و کارگاه های مهارت زندگی در هفته زن خبر داد.


این مقام مسئول به برگزاری نشست سیاسی با عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و برگزاری دوره های آموزشی حجاب و عفاف و نشست با موضوع سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان ابهر عنوان کرد.


نظیفی برگزای گفتمان سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی، کوهپیمائی بانوان شاغل در ادارات، بازدید از تعاونی های بانوان و تجلیل از بانوان نمونه در عرصه های مختلف را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان ابهر عنوان کرد.


به گفته وی در همین راستا همایشی با عنوان خود مراقبتی در راستای ارتقای سلامت بانوان شهرستان به مناسبت هفته سلامت برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 359939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha