تشکیل بیش از 1400 مرکز نیکوکاری در کشور

خبرگزاری شبستان: مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و مؤسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، از تشکیل بیش از یکهزار و 400 مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حمید نصیری، مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و مؤسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، صبح امروز(31 فروردین) در جمع مدیران مراکز نیکوکاری استان یزدضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، گفت: بیش از یکهزار و 400 مرکز نیکوکاری در سطح کشور تشکیل شده است.

 

وی هدف از تشکیل این مراکز نیکوکاری را استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در محلات دانست و افزود: در این مراکز مشکلات مددجویان و نیازمندان محل توسط امکانات و منابع محلی و با استفاده از حمایت خیرین و نیکوکاران مرتفع می شود.

 

نصیری، استفاده از امکانات و منابع محلی، ترویج و تبلیغ سنت های حسنه اسلامی و جذب کمک های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیرین و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت هایشان و توزیع در همان محل را از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری محله عنوان کرد.

 

وی افزود: تاکنون 600 مرکر نیکوکاری در محلات در سطح کشور تشکیل شده که از این بین سهم استان یزد 30 مرکز است.

 

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و مؤسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، بر گسترش حضور مردم در برنامه های اجرایی کمیته امداد تأکید کرد و ادامه داد: تعامل و مشارکت نیکوکاران و مؤسسات خیریه می تواند کمیته امداد را در این زمینه یاری کند.

 

وی از مهیا بودن اعتبارات لازم در جهت راه اندازی مراکز پیش بینی شده خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک سایر مراکز نیز به بهره برداری می رسد.

 

پایان پیام/

کد خبر 360351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha