مشارکت اجتماعی زنان در برنامه های تربیتی دینی جامعه یک ضرورت است

خبرگزاری شبستان: کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مشارکت اجتماعی زنان در برنامه های تربیتی دینی جامعه یک ضرورت است که می تواند هدایتگر برای نسل جوان در جامعه باشد.

مریم حسینی،کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک به مناسبت هفته بزرگداشت زن گفت: فعالیت های اجتماعی و اقتصادی زنان را با حفظ شئونات اسلامی همواره مهم و ارزشمند دانسته است به گونه ای که حضرت زهرا(س)که الگو و اسوه زنان عالم است خود مستقیما مدیریت اقتصادی که همان مدیریت محصولات زراعی سرزمین فدک بود بر عهده داشتند و در عین حال در خانه نیز بهترین همسر برای امام علی(ع)و بهترین مادر برای فرزندانشان بودند.


وی حضور بانوان را در سال های قبل از پیروزی انقلاب و نیز جنگ تحمیلی نمونه ای از مشارکت صحیح و پسندیده بانوان بر شمرد و اظهارکرد: امام خمینی(ره)بارها از حضور زنان غیرتمند ایرانی در صحنه های انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیر کردند و دامان زنان را معراج مردان با ایمان برشمردند.


وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: زنان جامعه امروز بتوانند با تربیت صحیح فرزندان خود، ادامه دهنده راه زنان و مادران شهدا باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 360578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha