اخبار کوتاه از ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) از مادران هنرمند استان مرکزی به همت حوزه هنری تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، تعداد 20 مادر هنرمند در رشته های مختلف تجسمی، نمایشی و ادبی با اهدای تابلو هنری تولیدی حوزه هنری استان مرکزی همزمان با روز مادر مورد تجلیل قرار گرفتند.


بر این اساس، اثر هنری حدیث نورانی امام حسن عسگری (ع) در منقبت حضرت فاطمه زهرا (س) که توسط استاد مجید جدیدی کتابت شده به این مادران هنرمند تقدیم شد.


××××××××××××
تقدیر از همسران و مادران شهدا در روز میلاد حضرت زهرا(س)


به مناسبت سالروز ولادت فرخنده صدیقه طاهره فاطمه الزهرا(س) از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی مادران و همسران شهید این استان تقدیر شدند.


به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، طی مراسمی از مادران و همسران شهید و بانوان شاغل در بنیاد شهید استان مرکزی و ادارت تابعه در شهرستان ها با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.


همچنین، در این مراسم که حاج علی اکبر ابراهیمی جانباز 70 درصد اراکی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و حضور در صحنه های نبرد حق علیه باطل پرداخت، در خصوص سیره و منش حضرت زهرا(س) نیز سخنانی از سوی سخنرانان بیان شد.


××××××××
تجلیل از سرگروه های فعال خواهر حلقات صالحین حوزه الزهرا(س)

 

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) از سرگروه های فعال خواهر حلقه های صالحین حوزه الزهرا(س) ناحیه آشتیان با حضور فرمانده حوزه الزهرا (س) و مربی تربیتی حوزه الزهرا(س) تجلیل شد.
 
همچنین، کتاب سال صالحین بین سرگروه های خواهر حلقه ی صالحین ناحیه آشتیان توزیع شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 360649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha