مسائل خاورمیانه نشان دهنده بیداری اسلامی است

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: مسائل سیاسی خاورمیانه یک بیداری اسلامی و قیام های مردم خاورمیانه قیام های اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حسینعلی جعفری، صبح امروز (14 اردیبهشت) در نشست سیاسی بصیرتی بسیجیان پایگاه ام‌البنین(ع) حوزه حضرت خدیجه(س) سپاه سمنان گفت: غربی‌ها سعی فراوانی دارند با استفاده از سلطه‌ رسانه‌ای خود به دنیا القاء کنند که این قیام‌ها ریشه اسلامی ندارد و شعارهای آن اسلامی نیست.


وی با برشماری علل بیداری اسلامی در منظقه خاورمیانه تصریح کرد: یکی از دلایل مهم بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه شکست آمریکا و اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان و افول قدرت نظامی آنها بوده است.


جعفری، وجود الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران و نفوذ اندیشه انقلابی، اسلامی ایران را از مهمترین دلایل شعله‌ور شدن قیام‌های اسلامی دانست.


به گفته وی، به عنوان مثال بیانات مقام معظم رهبری و صحبت های ایشان در نمازجمعه مربوط به انقلاب مصر که به صورت عربی بیان شد و ایشان ملت مصر را "ملت عظیم مصر" عنوان کردند، در طی یک روز در مصر 60 هزار بار بلوتوث شد و این مطلب از نفوذ انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در کشورهای اسلامی خاورمیانه حکایت می‌کند.


معاون سیاسی سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: پیروزی ایران اسلامی در فتنه 88 و غلبه بر جنگ سایبری دشمنان در فضای مجازی، بیانگر اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی است که با هدایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، حاصل شده است.
پایان پیام/.

کد خبر 36096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha