رئیس نهضت سوادآموزی کشور از دبیرخانه کانون های مساجد استان تجلیل کرد

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در نخستین جشنواره تجلیل از دستگاه های اجرای برتر در امر سوادآموزی از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، در نخستین جشنواره تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در امر سواد آموزی از 8 دستگاه اجرایی برتر تجلیل شد که دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل جزو یکی از دستگاه های برتر بود.


از اهداف این تجلیل همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در امر تامین فضای فیزیکی کلاس آموزشی و تشویق و ترغیب نمازگزاران کم سواد و بی سواد برای شرکت در دوره های نهضت سواد آموزی عنوان شد.


در لوح تقدیر اهدایی آمده است، در سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردیده است و در راستای توسعه مشارکت های بین بخشی و بر اساس ارزیابی سال 91، دستگاه تحت مدیریت حضرتعالی در یکی از شاخص های ارزیابی به عنوان دستگاه برتر در امر سواد آموزی شناخته شده است.


در بخش دیگری از این لوح آمده است، توسعه فرهنگی کشور مرهون تلاش بی دریغ افراد خدوم و دلسوزی می باشد که همواره در رفع چالش های اجتماعی و آموزشی را در اولویت برنامه های خود قرار داده و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند.


لازم به ذکر است، این لوح توسط مشاور وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور به نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اهدا شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 361438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha