کدام حقوق بشر؟عروسی سلطنتی مهمتر است یا سرکوب مردم بحرین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره افزایش ظلم به مردم بحرین گفت:نهادهای حقوق بشری که درمقابل حکم مجازات سوداگران مواد مخدراشک تمساح می‌ریزند باید پاسخگو باشند که چرا در مقابل حوادث دلخراش کشور بحرین سکوت کرده اند.

کاظم جلالی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اوضاع آشفته در بحرین به خبرنگار شبستان گفت: اوضاع بحرین اوضاع آشفته‌ای است و نوع برخوردی که با مردم انجام می‌شود برخورد مغایر با حقوق بشر و ارزش‌های انسانی است.

وی اظهار کرد: نباید در برابر مردمی که خواهان حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع‌شان هستند با این حجم از خشونت داخلی و اشغالگری خارجی برخورد شود.

جلالی بیان کرد: نهادهای حقوق بشری که این همه دم از حقوق بشر می‌زنند و در مقابل حکم مجازات سوداگران مواد مخدر اشک تمساح می‌ریزند باید امروز پاسخگو باشند که چرا در مقابل حوادث دلخراش کشور بحرین سکوت کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جریان رسانه‌ای باید در این زمینه پاسخگو باشد که چرا در حالی که برای عروسی نوه انگلیس این همه فضای رسانه‌ای پرطمطراق راه انداخته‌اند چگونه در مقابل کشته شدن و شکنجه مردم بحرین سکوت کرده‌اند و به مطالبی کوتاه اکتفا می‌کنند.

وی ادامه داد: جریان رسانه‌ای اخبار مربوط به بحرین را تقریبا بایکوت کرده است و این قطعا نقض آشکار حقوق بشر است.

جلالی با اشاره به برگزاری جلساتی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پی‌گیری حوادث منطقه و به ویژه بحرین گفت: ما جلساتی را در گذشته برای پی‌گیری و بررسی حوادث در کشورهای اسلامی و به ویژه بحرین با مسئولان برگزار کردیم که قطعا در روزهای آینده و هفته‌های آینده این جلسات ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/
 

کد خبر 36144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha