بانوان هلال احمرنقش ارزنده ای در گسترش فرهنگ داوطلبی و خودامدادی دارند

خبرگزاری شبستان: مشاور رئیس جمعیت در امور زنان گفت: بانوان هلال احمر نقش ارزنده ای در گسترش فرهنگ داوطلبی و خودامدادی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس سازمان داوطلبان و مشاور ریاست جمعیت در امور زنان و خانواده با حضور در نخستین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار، از بانوان داوطلب، امدادگر ، عضو جوان و کارکنان جمعیت تقدیر کرد.


فرح ناز رافع با بیان اینکه ما این بار هم در میان سایر بانوان کشور، خوش درخشیدیم، افزود: در غرفه های جمعیت هلال احمر، علاوه بر نمایش ارائه توانمندی های خاص زنان در سازمان داوطلبان، تدارکات پزشکی، دفتر امور زنان و خانواده، امداد و نجات و جوانان، معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی، تنها دستگاهی بودیم که به بازدیدکنندگان علاقه مند، آموزش هایی درباره نکات طلایی و اولیه امداد و نجات ارائه می دادیم که در نوع خود بی نظیر بود و با اقبال عمومی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان روبرو شد.


وی خاطرنشان کرد: بانوان جمعیت در سالی که اقتصاد و فرهنگ محور آن است، می توانند نقش انکارناپذیری را در روی آوری جامعه به فرهنگ داوطلبی، خودامدادی و نشر مفاهیم عمیق صلح و دوستی و همچنین ایجاد شبکه های اجتماعی نیکوکارانه و مدیریت بحران که از نیازهای اساسی کشور در این مقطع است ایفا کنند و امیدواریم با پیش بینی آموزش های تخصصی برای تمامی بانوان شاغل در جمعیت و اعضا و داوطلبان، آنان را در عرصه های امدادی و اجتماعی توانمندتر کنیم.


یادآور می شود به مناسبت هفته گرامی داشت زن ، توانمندی های زنان شاغل، اعضاو داوطلبان جمعیت با هدف ایجاد بسترلازم برای آشنایی اذهان جامه مخاطب با محصولات و اقدامات شاخص جمعیت هلال احمر در معرض دید بازدید کنندگان نخستین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار قرار گرفت.


همچنین در این غرفه ها، فراخوان عضویت داوطلبانه در جمعیت، انتشار بروشور و پمفلت های فرهنگی صورت گرفت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 361475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha