برگزاری مسابقه نقاشی "شیطان در شن" در صحرای طبس

خبرگزاری شبستان:همزمان با برگزاری مراسم سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس؛ مسابقه نقاشی زنده "شیطان در شن"از دقایقی پیش با حضور دانش آموزان هنرمند در صحرای طبس آغاز و استاندار خراسان جنوبی از این مسابقه دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقه با هدف تقویت باورهای دینی دانش آموزان و ارتقای روحیه استکبارستیزی در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار شده است.


موسی تفضلی نسب اظهار داشت: سطح تخصصی این نمایشگاه امروز به صورت زنده در محل صحرای طبس توسط 14 هنرجوی رشته گرافیک هنرستان رسالت بیرجند در حال برگزاری است.


وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در بخش تخصصی به صورت زنده در حین برگزاری مراسم گرامیداشت شکست آمریکا در صحرای طبس؛ به صورت زنده این واقعه تاریخی را به تصویر می کشند.


رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در پایان مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت و پس از داوری به 5 اثر برگزیده بخش تخصصی جوایزی اعطاء می شود.


تفضلی نسب همچنین درخصوص بخش عمومی این مسابقه نیز گفت: تمام دانش آموزان خراسان جنوبی در سه مقطع تحصیلی می توانند در بخش عمومی مسابقه نقاشی با موضوع "شیطان در شن" شرکت کنند و آثار خود را تا 21 اردیبهشت به این دبیرخانه سازمان دانش آموزی طبس ارسال کنند.


گفتنی است، وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی قبل از آغاز رسمی مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت در صحرای طبس از این مسابقه دیدن کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 361603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha