هادیان و مربیان سیاسی در همدان تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، گفت: هادیان و مربیان سیاسی استان همدان همزمان با هفته عقیدتی، سیاسی تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمدرسول زند، مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ظهر امروز(4 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: امسال 60 نفر از مربیان و هادیان سیاسی استان همدان همزمان با هفته عقیدتی، سیاسی تجلیل می شوند.
 

وی افزود: این افسران عرصه فرهنگی، سربازانی گمنام هستند که در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه تلاش می کنند که باید از آنها تجلیل شود.
 

وی تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی شروع تعمیق معنویت در بدنه سپاه و بسیج است و در این هفته باید بتوانیم کلاس‌های رفع شبهات عقیدتی را برگزار کنیم تا در برابر توطئه عقیدتی دشمنان واکسینه شویم.
 

مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، اظهار داشت: افزایش سطح کیفی برنامه‌ها مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
 

زند گفت: برگزاری نشست مطهر با حضور کارکنان سپاه در راستای فعالیت های عقیدتی، سیاسی، سرکشی از خانواده های شهدا مربی در عرصه عقیدتی، حضور پایور در نماز جمعه، کوهپیمایی، تجلیل از همسران فرهنگی پاسداران، برگزاری مسابقه فرمایشات رهبر انقلاب در مشهد مقدس، نمایشگاه کتاب، افتتاح دوره های تربیت و تعالی و اعزام همکاران به قم و مشهد در راستای برگزاری دوره های آموزشی از مهم ترین برنامه های هفته عقیدتی، سیاسی است.
 

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برای بسیجیان، پاسداران و کارکنان سپاه همدان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان است که در این برنامه پاسداران به حضور ایشان می رسند تا از رهنمودهایشان بهره مند شوند.
 

مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اهمیت و نقش سپاه پاسداران در جهان اسلام و جایگاه آن اظهار کرد: سپاه پاسداران خوشبختانه توانسته است در عرصه جهانی حضور داشته‌باشد و این امر به سبب اولویت قرار دادن انقلاب و ارزش‌های آن است زیرا سپاه همیشه توانسته است نمره قبولی از ولایت بگیرد.
 

وی ابراز کرد: امسال با توجه به شعار سال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" باید بسترسازی و برنامه ریزی لازم برای دستیابی به اهداف والای این شعار را انجام دهیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 361672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha