هدف امریکا در صحرای طبس سرنگونی مردم ایران بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه خرم آباد با بیان این که هدف امریکا در صحرای طبس سرنگونی مردم ایران بود، گفت: شکست آمریکا در صحرای طبس از عنایات الهی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس، افزود: آمریکا به دنبال آزاد کردن گروگان های خویش، حمله نظامی دلتا را به وجود آورد.


وی با اشاره به این که حمله نظامی دلتا حمله ای پیچیده و پیشرفته بود، بیان داشت: هدف اصلی امریکایی ها غیر از آزاد کردن گروگان های خویش، سرنگونی مردم ایران بود.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که آنان می خواستند قدرت نظامی خویش را به رخ ایرانیان بکشانند، افزود: حادثه طبس از معجزات الهی و امداد الهی بود.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که طوفان شن صحرای طبس آمرکایی ها را زمین گیر کرد، تصریح کرد: شن های طبس به اذن خداوند توانستند قدرتمندترین کشور دنیا را نابود کنند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که در ماجراهای گوناگون آمریکا از ملت ایران شکست خورده است، گفت: شکست امریکا در ماجرای طبس جاودانه شد و از عنایات الهی بود.

شهرداری خرم آباد نیازمند مدیریت جهادی است

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این که شهرداری و شورای شهر با همکاری و همدلی در جهت عمران و آبادانی شهر تلاش کنند، گفت: شهرداری خرم آباد نیازمند مدیریت جهادی است.

 

وی با اشاره به سه شنبه (9 اردیبهشت) روز شوراها و هفته شهر و شهروند، گفت:شورا نهادی مردمی و اجتماعی است که اداره امور شهر و روستا را برعهده دارد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که شوراها منتخب مردم هستند، تأکید کرد: شوراها وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند و از جناح بازی و طایفه گری فاصله بگیرند.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که مردم انتظاراتی از این نهاد دارند، افزود: شوراها برای رفع نیازهای مردم با همدلی و همکاری تلاش کنند کارهای مهم و اساسی را تحقق دهند.


وی با بیان این که مقام معظم رهبری نخستین بار کلمه مدیریت جهادی را برای شهرداری تهران بیان کرد، گفت: امروز مدیریت جهادی برای کل کشور مطرح شده است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: شهرداری خرم آباد نیازمند مدیریت جهادی است و شوراها باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.


خطیب جمعه خرم آباد در ادامه با گرامیداشت11 اردیبهشت روزجهانی کار و کارگر، بیان داشت: کارگران نقش بسزایی در اقتصاد جامعه دارند.


وی با تأکید بر پرداخت به موقع دستمزد کارگران، افزود: تآخیر در پرداخت حقوق کارگران ظلم است و با فرهنگ اسلام منافات دارد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: باید از قشر کارگر حمایت شود، مشکلات معیشتی آنان برطرف شود و منزلت اجتماعی آنان بالا آورده شود.


پایان پیام/

کد خبر 361813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha