دخالت ایران در تحولات اخیر خاورمیانه دروغ بزرگ آمریکاست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیداری مسلمانان منطقه و ایستادگی آنان در مقابل متجاوزان، متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: دخالت ایران در تحولات اخیر خاورمیانه دروغ بزرگ آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در آیین پاسداشت "شهدای بیداری اسلامی" که به همت این تشکل دانش‌ آموزی برگزار شد، گفت: قیام در برابر ظلم و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب شد که سایر مسلمانان دنیا نیز از حقوق خود دفاع کرده و در مقابل ستیزه جویی استکبار جهانی ایستادگی کنند.
 

وی دخالت مستقیم ایران در تحولات اخیر خاورمیانه را یک دروغ بزرگ از سوی آمریکا دانست و افزود: استکبار جهانی حتی با اعتراض جمهوری اسلامی علیه جنایاتش، مخالفت می کند، در حالی که حمایت از مظلومان و مستضعفان وظیفه شرعی این نظام الهی است.

 
مظفر با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش دچار اسلام هراسی و ایران هراسی شده اند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از مظلومان، دارای قداست و احترام ویژه ای در جهان اسلام است و در مقابل بیدادگری ظالمان و ستمکاران، هرگز آرام نخواهد نشست.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ولایت فقیه را ضامن پیروزی و بقای جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد، اگر کشورهای مسلمان منطقه از چنین نعمتی برخوردار بودند، قیامشان تاکنون به ثمر می رسید و دست تجاوزگران از کشورشان کوتاه می شد.
 

بنا بر گزارش، روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مظفر، ایجاد دموکراسی و خاورمیانه جدید را دروغ و طرح فریبکارانه آمریکا دانست و اظهار کرد: عملکرد آمریکا و همپیمانانش در کشورهای لیبی، بحرین، اردن،عراق،یمن ، تونس و فلسطین نشان دهنده مخالفت آنان با آزادی و دموکراسی مردم است.
 

وی تشکیل نظام جعلی رژیم اشغالگر قدس را با هدف از بین بردن اتحاد بین مسلمانان دانست و گفت: از بین بردن کمترین حقوق شهروندی فلسطینی ها، به رسمیت نشناختن حماس، کشتار در لیبی، تونس، یمن، مصر و غیره از عواقب شوم اقدام های آنان بوده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 36184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha