جوانان نیازمند فعالیت های تخصصی قرآنی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:‌ جوانان نیازمند فعالیت های تخصصی قرآنی هستند که لازم است از فرصت های موجود برای انجام آن بهره مند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه مشترک قرآنی بین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای شهر اراک که به منظور برنامه ریزی برای اجرای برنامه های قرآنی مشترک در دفتر مدیر کل برگزار شد گفت: نقش صدا و سیمای محلی در اطلاع رسانی مناسب برای فعالیت های قرآنی به ویژه در مناسبت های مذهبی از جمله ماه رجب و ماه رمضان بسیار با اهمیت است.


وی افزود: از آنجا که ظرفیت لازم برای انجام فعالیت های قرآنی در بسیاری از مساجد شهری و روستائی موجود است، فرصت مناسبی برای بهره وری جوانان در این مکان ها ایجاد خواهد شد که در این راستا، اطلاع رسانی و تبلیغات به موقع نقش مهمی در حضور منسجم جوانان در این فعالیت ها به عهده خواهد داشت.


حجت الاسلام قربان پور ادامه داد: مصلای بیت المقدس و مسجد الزهرای اراک مکان های مناسبی برای جذب تعداد بیشتری از جوانان برای فعالیت های قرآنی است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: طرح قرآن در رمضان یکی از طرح های ارزشمند در ماه مبارک رمضان است که با هماهنگی مسئولان دستگاه های اجرایی و استقبال جوانان با نشاط بیشتری انجام خواهد شد.


حجت الاسلام قربان پور خود خاطرنشان کرد: همدلی و مشارکت سایر ادارات فرهنگی و قرآنی و همکاری ستادهای قرآنی استان نقش مهمی در اجرای بهینه این فعالیت ها خواهد داشت.
 

پایان پیام/

کد خبر 361995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha