برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) ضروری است

خبرگزاری شبستان: استاندار مرکزی گفت: برگزاری با شکوه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگ مرد تاریخ انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد حسین مقیمی، استاندار استان مرکزی، عصر روز گذشته، (6 اردیبهشت) در نخستین جلسه ستادهماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در استان مرکزی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) گفت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ایشان باید با شکوه و در خور شان و جایگاه آن بزرگمرد تاریخ برگزار شود.


وی با اشاره به اینکه استان مرکزی زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: باید برنامه های در این استان ویژه برگزار شود.

وی بر برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهور اسلامی در نقاط مختلف استان به ویژه اراک و خمین تاکید کرد و گفت: در خمین به واسطه اینکه زادگاه ایشان است و در اراک نیز به دلیل اینکه محل تحصیل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است باید برنامه های به خوبی و با حضور حداکثری افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شود.

مقیمی در بخش دیگری از سخنانش بر مشارکت فعال دستگاه های اجرایی، کارخانه ها و شرکت ها در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره ) تاکید کرد و گفت: این امر نقش بسزایی در برگزاری باشکوه برنامه های دارد.

در ادامه این نشست، شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی نیز در سخنانی با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در شهرستان های استان گفت: کمتیه های مختلف ستاد دهه فجر و ستادهای شهرستانی در دومین نشست ستاد استانی به ریاست استاندار، گزارش لازم ا ارائه می کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 362281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha