ادامه دادن راه شهدا رسالت دانش آموزان است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ادامه دادن راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از رسالت های دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی (8 اردیبهشت) در بازدید از آموزش تیر اندازی به دانش آموزان در میدان تیر گفت: دانش آموزان ایران اسلامی آینده سازان این مرز و بوم هستند و باید با الگو گیری از شهدا در مسیر ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی حرکت کنند.


وی دانش آموزان را تشویق به ادامه دادن راه شهدا و الگو قرار دادن آن ها کرد و افزود: این کار سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.


این مقام مسوول ادامه داد: جوانان برومند ایران اسلامی درهشت سال دفاع مقدس و دفاع از مرزو بوم میهن اسلامی با توجه به نداشتن علم فناوری، تسلیحاتی، آموزشی ایستادگی کردیم و امروز در این دوره زمانی از تمام امکانات برخوردار هستیم و یقیناْ دشمن با وجود این همه علم و استعداد شما هیچ اقدامی علیه میهن عزیزمان نمی تواند انجام بدهد.

 

کریم زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حملات دشمنان، دانش آموزان را سربازان این مرز و بوم دانست و گفت: دانش آموزان توانمند و با استعداد ایران اسلامی امروز نیز همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر توطئه های شوم دشمنان ایستادگی می کنند.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان باید علاوه بر تحصیل علم و دانش در زمینه های دیگر نیز مسلح شوند تا بتوانند در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و آنها ار خنثی کنند.

 

پایان پیام/
 


 

کد خبر 362705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha