کارگران نقشی مهم در توسعه اقتصادی و عمرانی کشور دارند

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی گفت: قدرشناسی از کارگران در واقع قدرشناسی از کسانی است که دلسوزانه و متعهدانه در توسعه اقتصادی و عمرانی کشور سهیم هستند و نقش مهمی بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه الله خدمتگزار امروز ظهر (8 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از کارگران، گروه های کار، تلاشگران و کارفرمایان نمونه کارآفرین تامین اجتماعی استان به وضعیت فعلی کشور خصوصاً در بعد اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون همواره نگاه ما به درون و استفاده از ظرفیت های درونی بوده است.


وی به دوران 8 سال دفاع مقدس به عنوان بهترین نمونه در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: در دوران 8 سال دفاع مقدس مردم با تمام امکانات و ظرفیت های موجود در تمام بخش ها و زمینه ها به میدان آمدند و توانستیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.


استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امروز نیز که جنگ دشمن علیه ما جنگی اقتصادی است چاره ای نداریم جز اینکه از تمامی امکانات، ظرفیت ها و توان موجود کشور در تمام بخش ها و زمینه ها برای نیل به اهداف مورد نظر استفاه کنیم.


وی اوضاع فعلی کشور را رکود تورمی دانست و افزود: در این بین کارگران و کارفرمایان نقشی مهم و تاثیرگذار بر عهده دارند تا از وضعیت فعلی خارج شویم.


خدمتگزار به نقش و جایگاه با صلابت مردم در تمامی عرصه ها خصوصاً در دوران 8سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و قدرتمند در تمامی معادلات سیاسی و بین المللی منطقه ای و جهانی نقشی محوری بر عهده دارد.


وی ادامه داد: بنده دست تمامی کسانی را که به هر طریق در این مدار و محور رفتار کرده و تاثیرگذار بوده اند را به گرمی می فشاریم و وظیفه مند هستیم از خدمات و تلاش های شان قدرشناسی کنیم.


نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی به تحقق شعارسال و نیز اجرای برنامه های کاری دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: برای نیل به این مهم نیازمند عزمی عمومی و همگانی هستیم تا همه اقشار جامعه از تمامی بخش ها و سطوح در زمینه آباد کردن میهن عزیزمان ایران در صحنه حضور داشته باشند.


این گزارش حاکیست، در این مراسم 9 نفر کارگر نمونه،2 نفرتلاشگر نمونه،4 نفرکارفرمای نمونه کارآفرین و6 گروه کار نمونه با حضور استاندار خراسان جنوبی مورد تقدیر قرار گرفتند.


پایان پیام/
 

کد خبر 362838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha